۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل تاکید کرد؛

توجه جدی سازمان برنامه و بودجه به تکمیل محور سربند – مشگین شهر

توجه جدی سازمان برنامه و بودجه به تکمیل محور سربند – مشگین شهر

اردبیل - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سازمان برنامه و بودجه در قالب تأمین منابع ملی و ردیف ماده ۵۶ توجهی جدی به تکمیل بزرگراه پارس آباد – سربند – مشگین شهر دارد.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیشترین اعتبارات یک سال گذشته به راه آهن و توسعه بزرگراه‌ها با اولویت شمال استان اردبیل اختصاص یافته تا میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه‌ها در این شهرستان مرزی اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده که در سال مالی جدید نیز سعی بر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات در این حوزه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: شهرستان پارس آباد از قابلیت بی نظیری در بخش کشاورزی، توسعه صنایع تبدیلی و مجمع‌های گلخانه‌ای برخوردار است که طرح‌های خوبی نیز در این حوزه در حال اجراست و دولت سیزدهم سعی دارد با تخصیص به هنگام اعتبارات و مشارکت سرمایه گذاران این طرح‌ها به سرانجام برسد.

شایقی ساماندهی عشایر محدوده کشت و صنعت را از اقدامات مؤثر در جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: استاندار اردبیل تاکید جدی دارد تا پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین که ارزش افزوده میلیاردی به همراه اشتغال مؤثر به همراه دارد در سریع‌ترین زمان به سرانجام رسیده و افزایش تولید یک میلیون تنی محصولات کشاورزی را در شمال استان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه‌های ارتباطی استان و احداث و توسعه بزرگراه‌ها دارای ردیف ملی است، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده تلاش می‌کنیم تا با همکاری نمایندگان استان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از راه ارتباطی اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیشترین اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور در یک سال اخیر به پروژه‌های راهسازی اختصاص یافته که این امر در سایه تلاش مؤثر و پیگیرانه استاندار اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و نمایندگان استان بوده است.

شایقی افزود: تلاش ما بر این است تا در سه ماه پایانی سال نیز اعتبارات خوبی را برای تکمیل پروژه‌های بزرگراهی تأمین کنیم تا ۷۵ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در سال جاری آماده بهره برداری شود.

کد خبر 5668243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha